Thursday 12 January 2012

Dari Wanita Kepada Lelaki

♥ Saya tak minta lelaki yang SOLEH, sebab saya pun tak lah SOLEHAH sangat.. ♥

♥ Saya tak minta lelaki yang bergelar USTAZ, sebab saya lagi jauh untuk bergelar USTAZAH.. ♥

♥ Nak minta lelaki yang KAYA, saya pun TAK KAYA, hanya sekadar apa yang ada ♥

♥ Nak minta lelaki yang HANDSOME, saya tak la CANTIK sangat, sekadar hamba sesempurna kejadian yang ALLAH ciptakan.. ♥

♥ Nak minta lelaki yang BERPANGKAT, saya hanya seorang HAMBA.. ♥

♥ Cukuplah sekadar yang MEMAHAMI dan MENERIMA diri seadanya.. ♥

♥ Cukuplah yang ada AGAMA di hati dan mengamalkannya serta sama - sama mencari jalan ke Syurga apabila bahtera di layar dan masjid di bina ♥

♥ Cukuplah yang sama2 saling MEMBANTU dalam susah dan senang mengharungi lautan dunia dan Akhirat.. ♥ ^_^ ♥

No comments: